tisdag 7 juni 2011

Service på motorcykeln!

Idag så var det tid för den årliga servicen av motorcykeln på Mc-huset i malmö och det gick väl bra fram tills jag skulle betala...
När jag ringde och bokade tid för ca 2 veckor sen så fick jag ett pris på 1295kr, och när jag skulle betala så helt plötsligt kostade det 1890kr.
När jag sa att jag hade fått pris på 1295kr så fick jag till svar att han måste ha sagt fel eller så har jag hört fel...
Stressad som jag var så betalade jag och körde där ifrån.
Efter åt så kände man sig lite lurad.
Men allt blev bra när sambon kom förbi jobb och hälsade på, hon skulle hämta vår nätverkshårddisk som jag fått tillbaka från en kollega på jobb.
Sen när jag kom hem så hade älsklingen fixat ihopa en god kyckling/pasta sallad, mums :)

Hoppas ni har haft en bra dag.

1 kommentar:

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Ja, nog blir man snopen, när det blir den pris skillnaden :(

Vilken tur att jag kunde pigga upp din tillvaro i allafall ;)

Puss