onsdag 22 juni 2011

Jobbig dag!!!


Idag har varit en jobbig dag för mig...
Mamma ringde i morse och berättade att min mormor har fått åka akut till sjukhuset för hon har fått en stor hjärnblödning :( så denna dagen blev genast jätte jobbig, och jag har inte haft någon ro i kroppen på hela dagen :(
Jag gick lite tidigare från jobb idag, så jag, mamma o pappa åkte och hälsade på henne ikväll, det var jobbigt att se henne så, nästan helt okontaktbar och hon kan inte prata :(
Vi håller tummarna på att det blir bättre snart.
Det är dom första dagarna tydligen som avgör hur det kommer gå!
<<<<<<KRYA PÅ DIG MORMOR!!! VI TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN >>>>>>

Wilma har varit med på jobb idag också och det har gått bra idag med.
Hon har börjat vänja sig vid folket på jobb och dom verkar gilla henne :)
Hon har även börjat tuffa till sig lite mer nu, innan var hon rädd för sin egen skugga nästan ;)

Hoppas er dag har varit bättre än min!

2 kommentarer:

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

♥ Vi håller verkligen tummarna på att det snart blir bättre!

♥ Puss på dig hjärtat ♥

Anonym sa...

Håller tummarna på att hon skall bli bättre. /Kram M