lördag 25 juni 2011

1 år idag!!






Idag firar jag och älsklingen 1 år tillsamans, gud så fort tiden går :) men så underbart det har varit.
Hoppas på massor med fler fina år med dig!!! ♥♥♥ Älskar dig ♥♥♥

Idag har jag och mina älsklingar varit i Skanör och gått på stranden, Wilma älskade att springa runt på stranden. Vi var inne om en runda hos carolinas mormor med så Wilma kunde få hälsa på henne.
Det gillade så klart Wilma för där blev hon bjuden på jordgubbar ;)

Wilma har börjat tuffa till sig för nu hälsar hon på dom andra två hundarna i huset, och även busar lite med dom.
Den ena hunden heter Dex och han är en STOR Rottweiler och den andra heter Charlie och han är en Siberian Husky.
Det fungerar faktiskt ganska så bra, Dex är inte så gammal så han vill gärna busa lite för mycket med lilla Wilma. Charlie är mycket lugnare men det är väl för han är ganska så gammal.

Tack för en underbar dag, helg och år älsklingen!  ♥♥♥Jag älskar dig mer än du anar♥♥♥

Hoppas ni med har haft en kanon bra helg!

1 kommentar:

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

♥ Tack själv älskade, för idag,för helgen och för detta underbara året ♥

♥ Älskar dig så otroligt mycket ♥